Aanhaken bij Kiwaniswijn.nl

Kiwanis Clubs in Nederland kunnen aanhaken bij Kiwaniswijn.nl, om zodoende hun fundraising een BOOST te geven.

• Voor iedere Kiwanis Club die aanhaakt, komt een eigen url “clubnaam.kiwaniswijn.nl” (bijvoorbeeld utrecht.kiwaniswijn.nl)
  • Het wijnassortiment wordt bepaald door de Kiwaniswijn-commissie. Thans bestaande uit de leden van de wijncommissie van Kiwanis Club Leusden, mogelijk uit te breiden met leden uit aanhakende clubs.
  • Iedere Kiwanis Club krijgt eigen informatiepagina’s en een eigen contactformulier.
  • Iedere Kiwanis Clubkrijgt een beheer-account om die pagina’s zelf te beheren.
  • Op de hoofdsite maakt de bezoeker de keuze voor de club van wie zij of hij wijn wil afnemen. Daarna komt de bezoeker op de Kiwanis Club wijnsite, waar zij of hij wijn koopt.
  • De betreffende Kiwanis Club ontvangt een royale commissie.
  • Een omzetoverzicht per Kiwanis Club is, tot max. een jaar terug, beschikbaar via de site voor de penningmeester van de Kiwanis Club. De beperking van de bewaartijd is niet alleen voor de overzichtelijkheid, maar ook i.v.m. de AVG.
  • Betalingen op de website lopen via de penningmeester van Kiwanis Club Leusden. Maandelijks zal deze op basis van het omzetoverzicht een creditnota naar de Kiwanis Club sturen en de commissie overmaken.

Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We bespreken dan hoe e.e.a. in zijn werk gaat en wat de mogelijkheden zijn.

Aanhaken bij Kiwaniswijn.nl

Ja, wij zijn geïnteresseerd en willen mogelijk aanhaken bij Kiwaniswijn.nl