Kiwaniswijn

/imagecache/lg/uploads/2020/05/kiwaniswijn-logo-en-handen-v01.jpgOm onze projecten uit te kunnen voeren ondernemen we tal van activiteiten t.b.v. fundraising. Al jaren is de verkoop van kwaliteitswijn een mooie bron van inkomsten. Om de verkoop, betaling en levering zo soepel en autonoom mogelijk te laten verlopen, exploiteert Kiwanis Club Leusden al enkele jaren haar WijnWebshop.

Met een breed assortiment van meer dan 60 kwaliteitswijnen biedt de webshop voor iedere smaak en voor iedere beurs een mooie wijn. De selectie gaat aan de hand van verschillende handige filters, zoals herkomst, soort, of smaakbeleving.

Nadat de keuze is gemaakt en geplaatst in de persoonlijke wijnkelder, wordt direct afgerekend via iDeal. Veilig, makkelijk en snel. De bevestiging, tevens factuur, volgt direct daarna via e-mail, met desgewenst een splitsing van factuur- en afleveradres.

De bestelling wordt rechtstreeks op het gewenste adres afgeleverd, in de regel binnen twee werkdagen. De verzendkosten bedragen in Nederland €10,85 per bestelling. Vanaf €100 (2 à 3 dozen) is de verzending gratis.

Klik hier om naar de WijnWebshop te gaan!

NIX18

De NIX18-campagne is een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en een groot aantal partners (Koninklijke Horeca Nederland, KWF kankerbestrijding, Longfonds, Trimbos-instituut, NOC*NSF, supermarkten verenigd in het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, GGD GHOR Nederland, GGD’en, Thuiswinkel.org, de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit en de ministeries van Veiligheid en Justitie).

NIX18.nl

WIJ VERKOPEN GEEN ALCOHOL AAN PERSONEN JONGER DAN 18 JAAR

Privacyverklaring Kiwaniswijn

Kiwanis Club Leusden exploiteert de webapplicatie Kiwaniswijn.nl (hierna te noemen Kiwaniswijn) t.b.v. funding van haar goededoelenprojecten. Zij verwerkt daartoe persoonsgegevens conform de bepalingen die de Wet bescherming persoonsgegevens en de Algemene Verordening Gegevensbescherming daaromtrent stelt.

Kiwaniswijn verwerkt persoonsgegevens t.b.v.:

1. Het bestellen van wijn.
    Voor uw bestelling heeft Kiwaniswijn uw naam, e-mailadres, adres(sen), betaalgegevens en ook uw telefoonnummer nodig. Daarmee kunnen we uw bestelling bezorgen en u op de hoogte houden over uw bestelling. Kiwaniswijn verstrekt deze gegevens ook aan anderen als dat nodig is voor een bestelling, bijvoorbeeld aan bezorgdiensten en onze vervoerders en transporteurs. Kiwaniswijn bewaart persoonsgegevens gedurende een periode van 12 maanden na uw bestelling, tenzij Kiwaniswijn op grond van een wettelijke bepaling verplicht is persoonsgegevens langer te bewaren.
  2. Nieuwsbrieven
    U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief met uw e-mailadres. Indien u geen nieuwsbrieven van Kiwaniswijn meer wilt ontvangen, kunt u zich afmelden via kiwaniswijn.nl.

Kiwaniswijn behoudt zich het recht voor om deze Privacy Verklaring aan te passen. Elke aanpassing zal via Kiwaniswijn.nl bekend gemaakt worden. Door na wijzigingen gebruik te maken van Kiwaniswijn.nl gaat u akkoord met een eventueel gewijzigde Privacy Verklaring. Hou voor alle wijzigingen regelmatig deze pagina in de gaten.