Sponsordiner Kiwanis Club Leusden andermaal een groot succes

Op dinsdag 30 mei 2017 vond weer het jaarlijkse sponsordiner van Kiwanis Club Leusden plaats. De doelstelling van dit diner is geld bijeenbrengen voor goede doelen gericht op kinderen. Dit jaar zijn die doelen "Kids Jazz Leusden" en de "Jeugdgemeenteraad van Leusden".

Bob van den Hengel, Anita Floot en hun team stonden voor het 3e jaar achtereen geheel belangeloos garant voor een fantastische avond. Dit jaar hadden zij bovendien 2 sterrenkoks uit Leusden weten te strikken hetzelfde te doen. Jelle Horst van restaurant "La Provence" en Arnout van der Kolk van "restaurant C" schotelden de 70 gelukkige aanwezigen 4 exquise gangen voor. Deze werden begeleid door mooie wijnen uit de Kiwanis Wijnshop.

En het beste nieuws is dat met de opbrengst, een kleine € 4.000 netto, beide goede doelen een mooie injectie krijgen.