Sponsordiner 31 mei 2016

Ook dit jaar organiseren wij weer een diner, met streekgerechten, voor het goede doel. Het gaat plaatsvinden in eetcafé Plan B in de Biezenkamp. Uitbater Bob van den Hengel zet zich met zijn team belangeloos in. Hij heeft kans gezien om ook heel veel leveranciers/sponsoren van Het Lokaal aan zich te binden. Zij zullen hun producten die avond presenteren als:

Verborgen liefdes uit de regio

logo plan b logo het lokaal logo elsenburg broodmaker

Een prachtige gelegenheid om uw relaties uit te nodigen of om met uw team aan tafel te gaan.
We hebben dit jaar twee goede doelen:

1. Kids Jazz 2016 - Het verzorgen van workshops voor kinderen van de basisschool op het gebied van muziekonderwijs.
  2. Stichting Evi van Vugt - Evi en haar zusje lijden aan het syndroom van Alpers, een ernstige, zeldzame stofwisselingsziekte. De stichting is opgericht met als doel het ondersteunen van de behandeling en kwaliteit van leven van Evi en haar directe familieleden.

Op de avond zelf wordt u verder geïnformeerd over deze twee bijzondere goede doelen.

We ontvangen u graag op dinsdag 31 mei vanaf 18.30 uur in Plan B. Om 19.00 uur onze president Ronald Spermon u welkom heten, waarna het diner zal aanvangen.

De couvertprijs bedraagt slechts € 75,-- , waarvan 2/3 voor het goede doel bestemd is!