Scheveningen en Madurodam met Oekraïners

Op stap met de Oekraïners vanuit de mooie opvanglocatie Storkstraat - Leusden

Op zondag 17 september waren wij erbij!

Met 85 Oekraïners en enkele vrijwilligers vertrokken we iets voor 11 uur met 2 bussen richting Madurodam.

Om iets over 12 aangekomen bij Mardurodam konden we op pad. Van te voren waren de Oekraïners voorgelicht wat ze konden verwachten van deze dag.
Bij de ingang werden er lunchbonnen uitgedeeld en konden we daarna rondlopen en ons verwonderen over de gedetailleerde bezienswaardigheden.

Om 14.45 uur was het verzamelen bij de bussen en reden we naar Scheveningen, waar we tot 16.30 uur de tijd hadden om op de boulevard te lopen, een ijsje te eten, op het strand te lopen en uiteraard de mogelijkheid om een harinkje te eten.

16.45 uur vertrokken we met de bus voor een korte rondrit door Den Haag langs het Vredespaleis en het binnenhof.

18.15 uur waren we terug op de Storkstraat en ontvingen wij bedankjes van de bewoners.

Heel mooi om dergelijke momenten met elkaar te kunnen delen.

Dit was een initiatief en samenwerking van de Gemeente Leusden , Gastvrij leusden en de Kiwanis Club leusden

Deel deze post