Het Leusdens Theater De Tuin 2 x volledig uitverkocht!

De "Kids Musical Tour", het initiatief van Kiwanis Club Leusden om een groep kinderen van 7 t/m 11 jaar een musical te laten opvoeren, is enorm goed aangeslagen.

In samenwerking met de Leusdense basisscholen is er een groep van 20 kinderen geselecteerd, voor wie het een enorme uitdaging was om te gaan zingen, dansen, verkleden en teksten voor te dragen. In 10 musicallessen onder professionele begeleiding van musical lerares Hella de Boer werden ze 'klaargestoomd' voor twee bijzondere optredens.

Deze kinderen hebben veel schroom overwonnen en het resultaat was voor de ouders en grootouders heel bijzonder. Zij kwamen dan ook maar wat graag kijken naar de 2 voorstellingen die na de 10 oefenweken werden opgevoerd.

Dankzij de geweldige samenwerking tussen Kiwanis Club Leusden, de vrijwilligers van theater De Tuin en Hella de Boer, is dit project bijzonder goed geslaagd.